ניסו שחם : אורנשטיין לילדי פישמן: "תגיעו להסדר, אל תיקחו סיכון" - גלובס / ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד .

נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת .

10 חודשי מאסר לניסו שחם. ×'אר-ש×'×¢ זכת×
×'אר-ש×'×¢ זכת×" ×'אליפות ×"מ×"×™× ×" - עיתון ש×'×¢ - Sheva : עיתון from sheva7.co.il
מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . חדשות ועדכונים על ניסו שחם. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. 10 חודשי מאסר לניסו שחם. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא.

שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת .

ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . חדשות ועדכונים על ניסו שחם. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. 10 חודשי מאסר לניסו שחם. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת . השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה.

ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים.

הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. 103FM - ×'ולן יוכפז וענת ×
103FM - ×'ולן יוכפז וענת ×"וי×"ו×' - ניסו שחם ×"ולך לכלא from 103fm.maariv.co.il
ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. 10 חודשי מאסר לניסו שחם. חדשות ועדכונים על ניסו שחם. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים.

נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר.

נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. חדשות ועדכונים על ניסו שחם. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . 10 חודשי מאסר לניסו שחם. הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה.

פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. 10 חודשי מאסר לניסו שחם.

שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת . תת-ניצ×' ניסו שחם: אני אזיין את ×
תת-ניצ×' ניסו שחם: אני אזיין את ×"אמ-אמא של×"ם - ×—×"שות רוטר from rotter.net
10 חודשי מאסר לניסו שחם. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . חדשות ועדכונים על ניסו שחם.

השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה.

חדשות ועדכונים על ניסו שחם. הרשעת ניסו שחם נותרה על כנה. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. 10 חודשי מאסר לניסו שחם. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד .

ניסו שחם : אורנשטיין ליל×"×™ פישמן: "ת×'יעו ל×"ס×"ר, אל תיקחו סיכון" - ×'לו×'ס / ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד .. חדשות ועדכונים על ניסו שחם. 10 חודשי מאסר לניסו שחם. נדחה הערעור של ניסו שחם, יירצה 10 חודשי מאסר. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת .